Specialista podpory správy a reportingu

ČEZ, a. s.
Vyskočilova 1461, Praha
Práce na plný úvazek

Jste organizovaný/á, komunikativní a máte smysl pro detail?

Přidejte se k nám jako Specialista podpory správy a reportingu do nového týmu, na jehož formování se budete moci i vy podílet. V této roli budete mít příležitost pracovat na různorodých projektech a účastnit se zajímavých aktivit.

Co si pod pozicí specialisty představit? Co budou vaše hlavní odpovědnosti?

  • Koordinace a administrativní zajištění oblastí obsažených ve Smlouvách o úrovni dodávaných služeb (SLA).
  • Primárně jde o specifikaci služeb, stanovení odpovědností a případných sankcí za jejich neplnění, a to zejména pro nákup, sklady, reprografii, tiskové služby, pojištěni, marketing, komunikaci, ESG problematiku, včetně rozúčtování a plánovaní rozpočtových hodnot.
  • Následná kontrola a koordinace plnění SLA a vybraných externích kontraktů, jejich procesní zajištění, včetně objednávek na základě těchto kontraktů.
  • Součinnost s mateřskou společností ČEZ při přípravě interní komunikace, PR aktivit společnosti ČEZ Distribuce a jejich koordinace, zpracovávání komunikačního plánu.
  • Exekutiva koncepce ESG, spolupodílení se na tvorbě strategie, její zavedení do procesů a související reporting, včetně podkladů pro vedení společnosti ČEZ Distribuce.
  • Komunikace s interními a externími partnery, konzultační činnost pro interní týmy v rámci řízených výše uvedených podporovaných oblastí.
  • Správa a koordinace vybraných aktivit, např. spolupodílení se na tvorbě metodik, navrhování změn procesů, postupů a jejich implementace, zodpovědnost za analýzy a kontroly.
  • Participace a vedení vybraných liniových projektů

Od začátku spolupráce od vás očekáváme:

  • Velmi dobrou znalost MS OFFICE
  • Silné organizační a prezentační schopnosti
  • Uplatníte také znalost projektového managementu
  • Zkušenosti z oblasti marketingu či komunikace alespoň dva roky
  • Chuť hledat a přinášet nová řešení
  • Umět analyzovat data a připravovat reporty, pracovat s daty
  • Schopnost zorientovat se a fungovat v korporátním prostředí
  • Být připraven na spolupráci a tvorbu vztahů uvnitř firmy i s externími partnery

Měli byste disponovat:

  • Proaktivním přístupem k řešení výzev
  • Flexibilitou a ochotou rychle se učit novým věcem
  • Být důslední, pečliví a loajální

Oceníme, pokud budete mít navíc zkušenost:

  • s ekonomickými analýzami,
  • s prostředím elektroenergetiky,
  • s ESG principy a standardy, ESG legislativou,
  • s obchodní legislativou a problematikou Zákona o zadávání veřejných zakázek

Co nabízíme my?

  • Poskytujeme speciálně zaměřená onboardingová školení pro nové zaměstnance ČEZ Distribuce
  • Máme vyřešenou zastupitelnost (například v době dovolené)
  • Čas a prostor na adaptaci, maximální podporu ze strany kolegů a kolegyň (odbornou i lidskou)
  • Přátelské prostředí- sdílíme si vzájemné know how, pomáháme si, otevřeně komunikujeme
  • Pestrou agendu a možnost komunikovat a potkávat se s různorodými, zajímavými lidmi a odborníky
  • Zázemí stabilní a silné společnosti (několik ocenění Zaměstnavatel roku)

Váš životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím nejpozději do 6.12.2024.