Jste organizovaný/á, komunikativní a máte smysl pro detail?
Přidejte se k nám jako Specialista podpory správy a reportingu do nového týmu, na jehož formování se budete moci i vy podílet. V této roli budete mít příležitost pracovat na různorodých projektech a účastnit se zajímavých aktivit.
Co si pod pozicí specialisty představit? Co budou vaše hlavní odpovědnosti?
- Koordinace a administrativní zajištění oblastí obsažených ve Smlouvách o úrovni dodávaných služeb (SLA).
- Primárně jde o specifikaci služeb, stanovení odpovědností a případných sankcí za jejich neplnění, a to zejména pro nákup, sklady, reprografii, tiskové služby, pojištěni, marketing, komunikaci, ESG problematiku, včetně rozúčtování a plánovaní rozpočtových hodnot.
- Následná kontrola a koordinace plnění SLA a vybraných externích kontraktů, jejich procesní zajištění, včetně objednávek na základě těchto kontraktů.
- Součinnost s mateřskou společností ČEZ při přípravě interní komunikace, PR aktivit společnosti ČEZ Distribuce a jejich koordinace, zpracovávání komunikačního plánu.
- Exekutiva koncepce ESG, spolupodílení se na tvorbě strategie, její zavedení do procesů a související reporting, včetně podkladů pro vedení společnosti ČEZ Distribuce.
- Komunikace s interními a externími partnery, konzultační činnost pro interní týmy v rámci řízených výše uvedených podporovaných oblastí.
- Správa a koordinace vybraných aktivit, např. spolupodílení se na tvorbě metodik, navrhování změn procesů, postupů a jejich implementace, zodpovědnost za analýzy a kontroly.
- Participace a vedení vybraných liniových projektů
Od začátku spolupráce od vás očekáváme:
- Velmi dobrou znalost MS OFFICE
- Silné organizační a prezentační schopnosti
- Uplatníte také znalost projektového managementu
- Zkušenosti z oblasti marketingu či komunikace alespoň dva roky
- Chuť hledat a přinášet nová řešení
- Umět analyzovat data a připravovat reporty, pracovat s daty
- Schopnost zorientovat se a fungovat v korporátním prostředí
- Být připraven na spolupráci a tvorbu vztahů uvnitř firmy i s externími partnery
Měli byste disponovat:
- Proaktivním přístupem k řešení výzev
- Flexibilitou a ochotou rychle se učit novým věcem
- Být důslední, pečliví a loajální
Oceníme, pokud budete mít navíc zkušenost:
- s ekonomickými analýzami,
- s prostředím elektroenergetiky,
- s ESG principy a standardy, ESG legislativou,
- s obchodní legislativou a problematikou Zákona o zadávání veřejných zakázek
Co nabízíme my?
- Poskytujeme speciálně zaměřená onboardingová školení pro nové zaměstnance ČEZ Distribuce
- Máme vyřešenou zastupitelnost (například v době dovolené)
- Čas a prostor na adaptaci, maximální podporu ze strany kolegů a kolegyň (odbornou i lidskou)
- Přátelské prostředí- sdílíme si vzájemné know how, pomáháme si, otevřeně komunikujeme
- Pestrou agendu a možnost komunikovat a potkávat se s různorodými, zajímavými lidmi a odborníky
- Zázemí stabilní a silné společnosti (několik ocenění Zaměstnavatel roku)
Váš životopis spolu s motivačním dopisem zašlete prosím nejpozději do 6.12.2024.