Čemu se budete věnovat?
- Administrativní činnosti v rámci nákupního procesu dle stanovených pravidel
- Spravování obchodních případů v interním systému SAP/CP
- Archivaci související dokumentace
- Sledujete stav uzavřených smluv, předkládáte požadavky na jejich aktualizaci
- Řešíte reklamace k obchodním případům
- Zajišťujete, koordinujete a vedete jednodušších výběrová řízení
- Připravujete dokumentaci výběrových řízení
- Připomínkujete smluvní dokumentaci dle interních vzorů
- Komunikujete s interními zákazníky a s dodavateli
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- Velmi dobrou znalost práce s nástroji MS Office (zejm. Word, Excel)
- Výborné komunikační dovednosti
- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
- Základní zkušenosti se smluvní dokumentací
- Řidičské oprávnění skupiny B
Co může být Vaší výhodou?
- Znalost práce v SAP
- Praxe v oblasti nákupu
Nástup
- 1.12.2024 nebo dohodou
Máte zájem?
- Váš profesní životopis, motivační dopis zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře v inzerátu (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně. Dáme vědět všem uchazečům, jak jsme se rozhodli.
Na co se můžete těšit?
- Máme pružnou pracovní dobu: 37,5 hodin týdně; u nás máte volný začátek a konec pracovní doby, což usnadňuje plánování a rovnováhu mezi prací a osobním životem
- Nejste sami, vždy máte k dispozici podporu a pomoc, ať už osobní nebo on-line
- Nadstandardní zaměstnanecké výhody
- Odpovídající finanční ohodnocení