Specialista nákupu

ČEZ, a. s.
Husovo nám. 69, Děčín
Práce na plný úvazek

Čemu se budete věnovat?

  • Administrativní činnosti v rámci nákupního procesu dle stanovených pravidel
  • Spravování obchodních případů v interním systému SAP/CP
  • Archivaci související dokumentace
  • Sledujete stav uzavřených smluv, předkládáte požadavky na jejich aktualizaci
  • Řešíte reklamace k obchodním případům
  • Zajišťujete, koordinujete a vedete jednodušších výběrová řízení
  • Připravujete dokumentaci výběrových řízení
  • Připomínkujete smluvní dokumentaci dle interních vzorů
  • Komunikujete s interními zákazníky a s dodavateli

Požadujeme

  • Min. SŠ vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • Velmi dobrou znalost práce s nástroji MS Office (zejm. Word, Excel)
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
  • Základní zkušenosti se smluvní dokumentací
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co může být Vaší výhodou?

  • Znalost práce v SAP
  • Praxe v oblasti nákupu

Nástup

  • 1.12.2024 nebo dohodou

Máte zájem?

  • Váš profesní životopis, motivační dopis zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře v inzerátu (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně. Dáme vědět všem uchazečům, jak jsme se rozhodli.

Na co se můžete těšit?

  • Máme pružnou pracovní dobu: 37,5 hodin týdně; u nás máte volný začátek a konec pracovní doby, což usnadňuje plánování a rovnováhu mezi prací a osobním životem
  • Nejste sami, vždy máte k dispozici podporu a pomoc, ať už osobní nebo on-line
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody
  • Odpovídající finanční ohodnocení