Rádi Vás přivítáme do našeho týmu v útvaru Řízení dat, který je součástí útvaru Účetnictví ČEZ, a. s. Hledáme kolegyně a kolegy, kteří s námi budou zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a čistou energii zákazníkům a celé společnosti.
Co u nás budete dělat?
- komunikovat s Vlastníky a Uživateli dat a dalšími zúčastněnými stranami s cílem identifikovat jejich business potřeby a požadavky na data nebo procesy
- odpovídat za datové a procesní analýzy centrálně řízených dat a identifikaci problémů nebo oblastí pro zlepšení
- odpovídat za srozumitelnou, strukturovanou, specifikaci návrhů řešení business potřeb a požadavků pro vývojové týmy
- odpovídat za efektivní komunikaci mezi Vlastníky dat, Uživateli dat a technickými týmy
- odpovídat za hodnocení efektivnosti provedených IT změn a doručování hodnoty z dat
- odpovídat za analytickou a metodickou podporu pro vybrané aplikace využívané v procesech řízení centrálních dat
- sledovat klíčové ukazatele a vytvářet reporty v MS Power BI
- budete se orientovat v business procesech Skupiny ČEZ a jejich požadavcích na informace, data a datové struktury centrálně řízených dat
- podílet se na předprojektové přípravě s cílem připravit kvalitní podklady pro konečné rozhodnutí o realizaci nebo nerealizaci změny a podílet se na realizaci požadavků na změny v IS
- spolupracovat při výkonu, prosazování a vynucování principů, politik a standardů v oblasti řízení správy dat a informací ve Skupině ČEZ
Bez čeho se neobejdete?
- vysokoškolského vzdělání
- odborné praxe 3 roky na obdobné pozici
- zkušeností s business/datovou analýzou a řízením projektů
- schopnosti aktivně naslouchat zúčastněným stranám
- schopnosti popisu, dokumentace a vizualizace business procesů a technických požadavků
- schopnosti strukturované analýzy problémů, identifikace jejich příčin a návrhů řešení
- schopnosti vedení workshopů se zúčastněnými stranami
- pozitivního přístupu ke změnám
- kritického myšlení
- schopnosti pracovat s různými lidmi a týmy
- schopnosti rychlé orientace
- schopnosti nadhledu a abstrakce
- důslednosti a pečlivosti
- proaktivního přístupu
- odolnosti vůči zátěži
Co Vám nabízíme?
- aktivní kulturní a sportovní vyžití díky účtu v Cafeterii (příspěvek na dovolenou, flexipassy, apod.)
- výhodný leasing
- práci na hlavní pracovní poměr s možností stát se součástí našeho týmu
- odpovídající finanční ohodnocení
- široký systém zaměstnaneckých benefitů
- práci ve které budete rozvíjet své znalosti a zkušenosti
- pravidelné sdílení informací
- propracovaný adaptační plán
Od kdy u nás můžete začít?
Nástup je možný od 01.01.2025, příp. po vzájemné dohodě.
Pracoviště je možné mít v Ostravě nebo Třebíči (dle nejvhodnějšího kandidáta :-))
Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory budeme realizovat průběžně.