Business analytik

ČEZ, a. s.
None None, Ostrava
Práce na plný úvazek

Rádi Vás přivítáme do našeho týmu v útvaru Řízení dat, který je součástí útvaru Účetnictví ČEZ, a. s. Hledáme kolegyně a kolegy, kteří s námi budou zajišťovat bezpečnou, spolehlivou a čistou energii zákazníkům a celé společnosti.

Co u nás budete dělat?

  • komunikovat s Vlastníky a Uživateli dat a dalšími zúčastněnými stranami s cílem identifikovat jejich business potřeby a požadavky na data nebo procesy
  • odpovídat za datové a procesní analýzy centrálně řízených dat a identifikaci problémů nebo oblastí pro zlepšení
  • odpovídat za srozumitelnou, strukturovanou, specifikaci návrhů řešení business potřeb a požadavků pro vývojové týmy
  • odpovídat za efektivní komunikaci mezi Vlastníky dat, Uživateli dat a technickými týmy
  • odpovídat za hodnocení efektivnosti provedených IT změn a doručování hodnoty z dat
  • odpovídat za analytickou a metodickou podporu pro vybrané aplikace využívané v procesech řízení centrálních dat
  • sledovat klíčové ukazatele a vytvářet reporty v MS Power BI
  • budete se orientovat v business procesech Skupiny ČEZ a jejich požadavcích na informace, data a datové struktury centrálně řízených dat
  • podílet se na předprojektové přípravě s cílem připravit kvalitní podklady pro konečné rozhodnutí o realizaci nebo nerealizaci změny a podílet se na realizaci požadavků na změny v IS
  • spolupracovat při výkonu, prosazování a vynucování principů, politik a standardů v oblasti řízení správy dat a informací ve Skupině ČEZ

Bez čeho se neobejdete?

  • vysokoškolského vzdělání
  • odborné praxe 3 roky na obdobné pozici
  • zkušeností s business/datovou analýzou a řízením projektů
  • schopnosti aktivně naslouchat zúčastněným stranám
  • schopnosti popisu, dokumentace a vizualizace business procesů a technických požadavků
  • schopnosti strukturované analýzy problémů, identifikace jejich příčin a návrhů řešení
  • schopnosti vedení workshopů se zúčastněnými stranami
  • pozitivního přístupu ke změnám
  • kritického myšlení
  • schopnosti pracovat s různými lidmi a týmy
  • schopnosti rychlé orientace
  • schopnosti nadhledu a abstrakce
  • důslednosti a pečlivosti
  • proaktivního přístupu
  • odolnosti vůči zátěži

Co Vám nabízíme?

  • aktivní kulturní a sportovní vyžití díky účtu v Cafeterii (příspěvek na dovolenou, flexipassy, apod.)
  • výhodný leasing
  • práci na hlavní pracovní poměr s možností stát se součástí našeho týmu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • široký systém zaměstnaneckých benefitů
  • práci ve které budete rozvíjet své znalosti a zkušenosti
  • pravidelné sdílení informací
  • propracovaný adaptační plán

Od kdy u nás můžete začít?

Nástup je možný od 01.01.2025, příp. po vzájemné dohodě.

Pracoviště je možné mít v Ostravě nebo Třebíči (dle nejvhodnějšího kandidáta :-))

Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory budeme realizovat průběžně.